ZŠ Pod Žvahovem - úvodní stránka

Venkovská škola v srdci Prahy
”Dovednostmi k moudrosti …”

Přeskočit na menu sekce

Nacházíte se na: Úvod Třídy, rozvrhy Online zprávy pro žáky 3. A

Online zprávy pro žáky 3. A

Informace od vyučujících

Angličtina - pátek 22.5

Milé děti, 

Zozo je osvobozen, můžete se o tom přesvědčit na přiložené fotografii, může se tedy vydat do světa. Doufám, že i my brzy budeme moci zase cestovat, určitě ale platí, že až si příští týden  zopakujeme, co jsme se naučili, budeme si povídat právě o dopravních prostředcích a cestách. Proto mám dneska pro vás několik her, ve kterých se různými prostředky projedeme a zároveň nenápadně zjistíme, jak dobře si všechno pamatujeme. Nemusíte hrát všechny hry hned dnes, vraťte se k nim třeba o víkendu nebo příští týden. 

 

1) Nejdřív se pojďme proletět letadlem. https://wordwall.net/resource/2439495 

Je třeba nalítávat do obláčků se správným obrázkem - letadýlko ovládáte šipkami na klávesnici, touchpadem nebo myší. (Pro koho to bude moc lehké nebo těžké, mělo by jít změnit rychlost (speed) i počet životů (lives)). 

 

2) Ze vzduchu se vraťme na zem a pojďme na koňské závody: 

https://learningapps.org/watch?v=p1hw2vpfa20

Klikněte na "Play alone" a potom vždy na správnou otázku k odpovědi, která se objeví v rámečku. Hrajete proti počítači, který také tajně odpovídá. Tak uvidíme, kdo bude lepší. 

 

3) Chtělo by to ale něco rychlejšího než koně, viďte? Co třeba vlak? Pojďme zkusit tenhle - https://wordwall.net/resource/2469542 (Dopravních prostředků je tam ostatně víc.) 

Klikáte na názvy části těla, která jednou v vagóncích. Chce to ale také zjistit, jak padají a v jakou chvíli je třeba kliknout! Tak hodně štěstí!  - GOOD LUCK! 

 

4) A z železnice se vydáme na moře. Poplujeme lodí, ale nebude to úplně jednoduché. Budeme čelit pirátům a bude také třeba mít trochu štěstí! 

https://www.eslgamesplus.com/clothes-colors-vocabulary-esl-interactive-board-game/

Počkejte si, až se hra načte, pak klikněte na "Start". Vlevo nahoře klikněte na kostku a vaše loď vyjede. Při každém hodu záleží nejen na tom, jak dobře odpovíte, ale také jestli vás políčko nepošle o pár míst dopředu nebo třeba na start. Po kliknutí na odpověď klikněte na "Next". Schválně, jestli se dostanete až k pokladu. 

 

5) V poslední hře nejde zrovna o dopravní prostředek, ale "jezdí to". A také je to takový trénink paměti. Na dopravním pásu před vámi pojede sedm sloves. Vy se je snažte zapamatovat a na konci označit přesně ta, která jste viděli.  

https://wordwall.net/resource/2470917

 

A to je vše. Tedy skoro. Ještě bych to dnešní cestování zakončila písničkou: 

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/over-the-mountains

 

Have a nice weekend and see you next week, online or offline! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 21.5.2020

Angličtina - čtvrtek - 21.5

Milé děti, 

mnoho z vás včera osvobodila robota ZOZA ze zamčeného domu a on je za to moc rád. A někteří to, doufám, ještě uděláte! 

(Stránka se zámečky je tady: https://www.flippity.net/sh.php?k=1hR121HuasvHgpYBE-23jhGWVakyWQrJisyeO9y9TFrc)

 

Dnes si tedy nejdřív zopakujeme, co všechno to ráno robot udělal, než zjistila, že jsou dveře zamčené. 

Napište si do slovníčku: 

get up - vstát 

have a shower - osprchovat se 

make breakfast - udělat snídani

have breakfast - nasnídat se 

put on a T-shirt - obléci si tričko 

 

Myslím, že teď zvládnete i tuhle hru: 

https://wordwall.net/resource/849502/angielski/daily-routines

(Na pásu vždycky přijedou slovíčka, která popisují, co kluk dělá, a vy vyberete správný obrázek. Musíte si jen vzpomenout, že "breakfast" je snídaně, "lunch" oběd a "dinner" večeře.) 

 

Taky si vzpomeňte, že "put on" už znáte z téhle písničky, kterou jsme si kdysi pouštěli. 

https://supersimple.com/song/put-on-your-shoes/

 

A nakonec si pojďme zopakovat slovíčka z lekce na tenhle týden - pište slovíčka anglicky: https://quizlet.com/505611769/write

(Když si nevzpomenete, kliknete nahoře na "Don’t know", pak slovíčko opíšete a tak si ho zapamatujete. Systém ví, že jste ho úplně neuměli, tak vás z něj potom přezkouší znovu.) 

 

 A do ex. A on page 44. Put crosses and ticks. (Udělejte jen fajfky a křížky u jednotlivých vět, podle toho, zda jsou pravdivé či ne.) 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 21.5.2020

Angličtina - středa - 20.5

Milé děti, 

jak jsem říkala v pondělí, dnes by bylo potřeba, abyste pomohly jednomu robotovi. Pusťte si přiloženou prezentaci. Každý snímek je i nahraný, když na něj klepnete, měl by se spustit zvuk (někdy na druhé klepnutí), dalším klepnutím přejdete na další stránku. 

 

Potom přejděte na tuhle stránku se zámečky - 

https://www.flippity.net/sh.php?k=1hR121HuasvHgpYBE-23jhGWVakyWQrJisyeO9y9TFrc

 

Pod každým o sobě mluví jedno zvíře, vaším úkolem je poznat které. Řešení napíšete do rámečku a klepnete na symbol klíče. Když bude správné, zámek zezelená a otevře se. Kdo mi pošle řešení (odpovědi k jednotlivým zámečkům), dostane důkaz, že Zoza vysvobodil. Nebo si počká do pátku :). Doufám, že bude všechno fungovat, jak má.

Tak hodně štěstí - GOOD LUCK! 


Mgr. Helena Šilhánková / 20.5.2020

Pondělí - 18.5

Milé děti, 

nejdřív tu pro vás mám řešení poslechu z pátku, přestože všechny odpovědi, které jsem od vás četla, byly správně, tak pro jistotu: 

How old is Nick? - 10

What’s his family name? - Bird

How many brothers has Nick got? - 7

How many sisters has Nick got? _ 1 

Who si Nick’s best friend? - Tony 

What’s the name of Nick’s pet fish? - SMALL 

 

Dneska se podívejte nejdřív na jedno video, kde vysvětluji cvičení D na str. 43 

https://youtu.be/ktumRmM9mwY

 

Potom si naposledy zopakujeme slovíčka z 19. lekce v téhle jednoduché hře: 

https://quizlet.com/505610741/match

 

A hned se podíváme na další: https://youtu.be/EcHn1eYIN-8

Rovnou si je opište do slovníčku vzadu v učebnici, jak to vidíte v příloze. 

A procvičovat už je rovnou můžeme začít tady: https://quizlet.com/505613621/learn

 

Ve středu buďte připraveni - budeme zachraňovat robota :)). 


Mgr. Helena Šilhánková / 18.5.2020

Angličtina - pátek - 15.5

Milé děti, 

dneska to bude trochu víc práce, ale nakonec zase slibuji hru. 

 

Úkoly vložené na disk opravím během dneška, už teď asi ale cvičení o Nickově pokoji můžete zkontrolovat na tomhle mém videu - https://youtu.be/kkNTEPa_p5o. Pusťte si ho a se mnou si tam také říkejte rozdíly mezi Nickovým a Anniným pokojem. 

 

Potom tady poskládejte správně otázky o Nickovi: https://wordwall.net/resource/2282798/questions-about-nick

Je jich šest. Až cvičení doděláte, klikněte na "Show answers" a všechny otázky si opište do sešitu, každou na jednu řádku.

 

Pusťte si toto https://youtu.be/ZfFa4-RhN10?t=1968 a k otázkám napište odpovědi. (Nenašla jsem tohle cvičení na Youtube samostatně, snad to bude fungovat takto.) 

 

A konečně slíbená hra. Možná vůbec nebude lehká, ale zkuste si to :). Musíte panáčka dovést ke správnému obrázku - klikejte na šipky před ním, když má zatočit do "místnosti", klikněte do ní. 


Mgr. Helena Šilhánková / 15.5.2020

Angličtina - čtvrtek 14.5

Dear children, 

today we will start with a new game: 

https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=1b46f

(Zkuste tuhle novou hru. Vyberte správnou odpověď a nechte si nasypat bonbonky. Schválně, jestli poznáte, o jaké místo nebo věc v bytě jde a vyhrajete nad počítačem.) 

 

The picture is coloured in, so look at two more - exercise E on page 43. 

(Obrázek máme všichni vybarvený, tak se podívejme na dva další - ve cvičení E na str. 43. NICK LOVES FISH - podle toho poznáme, který pokoj je jeho a napíšeme jeho jméno pod něj. Pod druhý napíšeme Anna. A potom doplníme správné barvy do vět 1 - 7.

 

Yesterday you revised THERE IS and THERE ARE. Practise it here:  https://learningapps.org/display?v=pdoet2ff520

(Včera jsme si zopakovali, že když je někde věc (nebo člověk), říkáme THERE IS, když jich je víc, říkáme THERE ARE. Do cvičení doplňujte správně IS nebo ARE.) 

 

And a new book for you: https://youtu.be/Mnxw6JfGU2Q

(A protože už dlouho nebyla žádná knížka, tak tady jedna o nenasytném pejskovi.) 


Mgr. Helena Šilhánková / 14.5.2020

Angličtina - středa 13.5

Milé děti, 

nejdříve velká pochvala všem, kdo jste si na včerejší online hodinu připravil odpovědi na otázky - bylo to bezvadné, ráda jsem se dozvěděla, kolik kroků to máte od ledničky k posteli a kde by u vás mohli bydlet skřítci. Navíc jste nikdo žádnou otázku nevynechal, i když jste mohl, skvělé. Ostatní mi to řeknou zítra nebo vloží na disk či sem, těším se. 

 

Dnes si nejdřív zopakujte slovíčka tady - https://quizlet.com/505610741/write. 

Pak už pro vás bude hračka doplnit je do cvičení A na str. 42. Až to budete mít, pusťte si tyhle instrukce (cvičení B) a obrázek vybarvěte - https://youtu.be/9kQCZnS6zQU

Kdo může, obrázek ofotí a pošle. 

 

A pak si zkuste tohle cvičení (hru) - https://wordwall.net/resource/697261/angol/rooms 

Budete potřebovat jen vědět, že "cooker" je sporák (a "bushes" keře). A také že svému pokoji můžete říct nejen "my room", ale také "my bedroom". Tak jsem zvědavá, jak vám to půjde! 


Mgr. Helena Šilhánková / 13.5.2020

Angličtina - pondělí 11.5

Dear children, 

I hope you could relax a bit. (Doufám, že jste si všichni odpočinuli.) 

Today we will look at new words. Play the video and copy the words into your textbooks: https://youtu.be/hLtaIV4lgIM

(Na nová slovíčka se podívejte na videu a pak si je opište do učebnice - viz příloha.) 

 

And practise them here: https://quizlet.com/505610741/learn

(Tady si je zase hned procvičte.)

 

And some questions and tasks. (A teď několik otázek a úkolů). 

Na 2. a 3. stránce přílohy najdete také otázky, na které zkuste odpovědět. Někde bude stačit jedno slovo. Kdo chce, může jednu otázku vynechat. Odpovědi napište buď do sešitu, nebo si papír vytiskněte, jestli můžete. Jestli se připojíte tenhle týden na online hodinu, připravte si odpovědi k ruce, řeknete mi je. Komu se tento týden online hodina nehodí, odpovědi mi pošle nebo vloží na disk.


Mgr. Helena Šilhánková / 10.5.2020

Angličtina - pondělí - 4.5

Milé děti, 

protože si teď užijete delšího volna, mám pro vás na začátku malinko delší psací úkol. Snad bude vše jasné z obrázku a videa. Pod obrázky je krátký text o tom, jak si připravujete ideální dům, ve kterém je několik mezer na doplnění. Do mezer doplníte slovíčko, které vám u příslušného písmenka padne na kostce. Obrázek najdete o něco níže, video tady - https://youtu.be/Pu8dTumxFCc, snad pochopíte, jak postupovat Kostku určitě doma máte, kdo na, může použít nějakou z netu (třeba tady https://www.random.org/dice/) Text napište do sešitu. 

 

A potom se podívejte na příběh o tom, proč má pavouk tak tenké nohy.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/why-anansi-has-thin-legs

 

Nebudete asi rozumět každému slovíčku, ale to už jsme si řekli, že nevadí. To hlavní určitě pochopíte: Pavouk navštěvuje kamarády, kteří vaří různé dobrůtky. Pokaždé říká, jak to krásně voní, a oni mu nabídnout, že může zůstat na jídlo. To se mu nechce, ale dohodne se s nimi, že až to bude hotové, zatahají za pavučinu uvázanou k jeho nožičce a on přiběhne. Jak to dopadne, uvidíte sami. 

 

Doufám, že si hezky odpočinete a příští týden se zase uvidíme online a něco si zahrajeme. 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 4.5.2020

Angličtina - čtvrtek - 30.4

Milé děti, 

nestačila jsem si ještě prohlédnou vaše úkoly ze včera, omlouvám se, udělám to dnes. A těším se i na ty nové. 

 

Co je kde v domečku tedy víme, pusťme se do cvičení E a F na str. 41. Vše vysvětluji v tomhle videu: https://youtu.be/9LKFeLtL9uU (Ve cvičení E doplňuje do vět slovíčka po obrázky, v F píšete o svém domě/bytě). Až budete mít F hotové, ofoťte ho a pošlete. 

 

Potom si pro jistotu zase zopakujte všechna nová slovíčka v tomhle testu: 

https://quizlet.com/504600500/test nebo v téhle hře: https://quizlet.com/504600500/gravity

 

A nakonec ještě jedna hra. Možná si vzpomínáte, jak jsme hráli různé hry, kdy bylo úkolem poznat, jestli se slovíčka rýmují. O to jde i u téhle slepice: https://www.roythezebra.com/reading-games/words-that-rhyme-with-at.html

Přeskočte úvod a rovnou si pusťte hru. Když podržíte pravé tlačítko myši na jablíčku, objeví se slovo. Pokud si myslíte, že se rýmuje s CAT, přetáhněte ho do kurníku. A co na to slepice? :) 


Mgr. Helena Šilhánková / 30.4.2020

Angličtina - středa 29.4

Milé děti, 

ukázalo se, že je potřeba trošku si zopakovat, jak řekneme, že něco je na nějakém místě. Tak si nejdřív udělejte tohle cvičení - spojte obrázky a slova: https://wordwall.net/resource/1835854

 

Jestli si někdo chcete a můžete vytisknout kartičky, které znáte ze školy, najdete je tady: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/flashcards-prepositions-of-place-2018.pdf Zatím umíme první čtyři. 

 

Na obrázku tady v souboru a další stránce si zkontrolujte, že dobře rozuměli všemu v pondělním poslechu a od věcí udělaly čáru na správná místa. Nevíme jenom, kam patří počítač. Kam byste ho daly? Připište to třeba pod obrázek: The computer is... 

 

Pak udělejte cvičení C na str. 40. Zkuste napsat nejen, v jaké místnosti věc je, ale také na jakém přesně místě (tam, kde to budete vědět nebo si to vymyslíte). Pošlete mi foto nebo ho vložte do své složky na disk.

 

Jestli máte s kým, zkuste si zahrát hru Where is the sock? Koukejte se na obrázek domečku, jeden si v duchu myslím, kde je ponožka schovaná, ale smí odpovídat pouze Yes/No. Druhý se ptá - Is it in the living room? Is it under the sofa? ...

 

Nakonec zkuste vyluštit zrcadlově napsaná slova ve cvičení D. 


Mgr. Helena Šilhánková / 29.4.2020

Angličtina - středa 22.4

Milé děti, 

1) dnes bych ráda, abyste si do slovníku zapsaly tyto věty: 

 

Would you like an apple? - Dal(a) by sis jablko? 

 

Yes, please. - Ano, prosím. 

 

Here you are. - Tady máš. 

 

Thank you. - Děkuji. 

 

You are welcome. - Není zač. 

 

2) Potom si udělejte tohle cvičení: https://learningapps.org/display?v=pqinayv8a20

Poslouchejte věty (Would you like...?) a přiřaďte obrázek. 

 

A v učebnici vyluštěte slovíčka ve cvičení B na str. 38, to bude myslím jednoduché.

 

3) A nakonec tu ode mne máte další knížku.

https://youtu.be/Mnxw6JfGU2Q


Mgr. Helena Šilhánková / 22.4.2020

Angličtina - pondělí 20.4

Milé děti, doufám, že jste měli hezký víkend. Na pondělí mám pro vás tyto úkoly: 

  1. Write down the words on pages 105 and 106.

(Lekci 17 jsme nezačínali psaním slovíček do slovníčku v učebnici, ale překlad si tam prosím přepište, ať máte slovíčka po ruce, kdybyste někdo nějaké zapomněl. Vím, že to někteří už udělali, pro ostatní jsem překlad pro jistotu ofotila, slovíčka najdete v této složce.)

  1. Open your textbook on page 39, listen a do exercise F: https://youtu.be/Kp-X7qx1-NE

(Otevřete si učebnici na str. 39. Ve cvičení F máme spojit jména dětí s obrázky: Poslechněte si nahrávku dvakrát, nejdříve uslyšíte příklad, který už je na obrázku udělaný. Pro kontrolu se můžete podívat na video, kde čáry maluji já - https://youtu.be/FW_jyiIPjSo. Nebo si zkontrolujte řešení podle obrázku. K obrázku se ve středu ještě vrátíme.)

  1. And now some questions about the same picture: https://youtu.be/ygwBJgYFwpc

(U obrázku ještě chvíli zůstaneme. Na videu vám k němu dávám otázky, vždycky nechám chvilku na rozmyšlenou a pak odpovím, abyste si mohli svoji odpověď zkontrolovat.)

 

  1. Make your own nice, funny and yummy snack J

Dobrovolný úkol, abychom neseděli pořád u počítače. Kdo si v tomhle týdnu bude chtít vyrobit svačinku, která se mu bude líbit i mu bude chutnat, může se inspirovat na obrázku v příloze. Když ji budete chtít i vyfotit a napsat mi anglicky, z čeho jste ji vyrobili, budu jen ráda. Ale znovu říkám – jen ten, kdo chce! Ve středu přidám dalš inspiraci. 


Mgr. Helena Šilhánková / 19.4.2020

Angličtina - pátek 17.4

Milé děti, 

Dnes začneme hrou: https://learningapps.org/display?v=piog0e5zc20

Abyste odhalily skrytý obrázek, musíte jídlo rozdělit do tří kategorií - fruit, vegetables, meat (Vždy na ni klikněte, zmodrá a vy klikejte na názvy, které pod ni patří.

 

Pak si jděte do učebnice a pusťte si poslech ke cv. C na str. 39 - https://www.youtube.com/watch?v=XVm-qfRsp_4

Červeně máte zaškrtnou, jaké jídlo si dá Lucy, modře jaké Matt. Kontrolu si můžete udělat na videu, kde zaškrtávám já: https://youtu.be/BS8Gl6sARvU

Vyplňte i cvičení D (co si dal Matt) a E (co byste si dali vy.) 

 

A nakonec se pokuste správně poskládat tyhle věty: https://wordwall.net/resource/1521320/sentences-about-food

Have a nice weekend! !


Mgr. Helena Šilhánková / 17.4.2020

Angličtina - čtvrtek 16.4

Milé děti, 

dnes si u mě budete moci něco objednat :). Uvidíme, jak se to povede. 

Protože objednávky budete muset psát, nejdřív je potřeba zopakovat si psaní slovíček ze včera. Zkuste je psát podle toho, jak je slyšíte: https://quizlet.com/501678253/spell

Obrázek pomůže, myslím, že už vám to půjde rychle. 

 

Potom si pusťte tohle video, kde kuchař nabízí různé jídlo: https://youtu.be/i5YQVC6-5MM?t=13

Na konci videa si zkuste podle nápovědy věty říkat také. 

A teď ta objednávka. Podívejte se, co jsem pro vás "uvařila", a napište mi, co si dáte Objednávku s pomocí rodičů ofoťte a pošlete. Bude začínat slovy: "I would like ..." 

https://youtu.be/xoaMKs6-fgQ

 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 16.4.2020

Angličtina - středa 15.4

Hello, everyone, 

I hope you had nice Easter. (Doufám, že jste si hezky užili Velikonoce.)

 

Today we will look at more food vocabulary. You will find it in the presentation. (Dneska se koukneme na nová slovíčka označující jídlo. Najdete je v prezentaci, když si u každé fotky kliknete na ikonu pro zvuk, máte tam i výslovnost a můj komentář.) 

 

Then practise the words here: https://quizlet.com/501678253/learn (Tohle procvičování už znáte, můžete si sami zkoušet různé varianty cvičení.)

 

Then open your book on page 38, ex. A. First watch this video: https://youtu.be/1h_KacfCNLA and then do it in your textbook. (Nejdříve se podívejte na video, kde cvičení dělám já, pak si udělejte cv. A na str. 38 v učebnici.) 

 

You can also do it here: https://www.liveworksheets.com/ju142565qc (A tady si ho případně můžete udělat interaktivně.) 


Mgr. Helena Šilhánková / 15.4.2020

Angličtina - pondělí 6.4

Milé děti, 

dnes pro vás mám něco trochu jiného a ještě víc si přeji, aby mě nezklamala technika.

Až kliknete na odkaz (nebo ho zkopírujete do prohlížeče), měl by se vám objevit obrázek - výhled, který doufám poznáte :). A na něm pod otazníčky skryté odkazy na online hry, nápady na anglickou zábavu při cestě do přírody i doma, písničky, načtenou knihu, lehčí i těžší úkoly, recept, pokus s vajíčkem a další.

 

Nemyslím, že byste měli všechno vyzkoušet dnes. Naopak, budu ráda, když se k obrázku v následujících dnech třeba na chvilku vrátíte, ostatně pod otazníčky v jiné barvě se tam občas může objevit i něco nového. 

 

Posílat nemusíte nic. Bude-li chtít napsat, co už jste zvládly, co váš šlo či čeho byste třeba rády víc, budu jen ráda. Ale zkuste to prosím anglicky, vůbec to nemusí být nijak složitě, vůbec to nemusí být bezchybně, jen to zkuste. 

 

Také se ozvěte, kdybyste tam narazily na nějaký problém. Základem úspěchu je, aby se obrázek všem otevřel, snažila jsem se pro všechny aktivity vybírat spolehlivé stránky. Ale jak už dobře víte, mohla jsem v nějaké hře udělat chybu, tak případně dejte vědět. 

 

A teď už tedy ten odkaz: 

https://view.genial.ly/5e897564d5aa510e32c0da7a/interactive-image-interactive-image


Mgr. Helena Šilhánková / 6.4.2020

Angličtina - pátek 3.4

Milé děti, 

v příloze najdete řešení úkolů ze včerejška. 

Tento týden jsme procvičovali názvy ovoce, zkuste si tedy dva testy, schválně, jak dopadnete: https://quizlet.com/499310301/test  a https://quizlet.com/499146087/test

Tady krátká hra na zopakování, doporučuji otevřít na celé obrazovce: https://wordwall.net/resource/1050719/where

A veselý příběh o dvojčatech ze zoo. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/twins-week

(Nebudete možná rozumět úplně všemu, ale to nevadí, to se stává dospělým i anglických filmů. Myslím, že z obrázků pochopíte, co který den dvojčata v zoo dělala. Do komentářů/ do mailu mi napište, který den měla podle vás nejlepší: WHICH DAY IS THE BEST ONE?)

 

A ještě písnička na rozloučenou: https://supersimple.com/song/do-you-like-broccoli-ice-cream/

 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 3.4.2020

Angličtina - středa 1.dubna

1) Na opakování slovíček tu máme tuhle hru : https://wordwall.net/resource/1181895/fruit-1 (Klikněte vždy na správný název ovoce.) 

2) Do slovníčku v učebnici si opište překlad dalších slovíček - viz příloha. 

Procvičte si je tady: https://quizlet.com/499310301/fun-for-starters-unit-16-part-2-flash-cards/ (Řekněte si u každé, jestli víte, co slovo znamená, pak na ni kliknete a tak si to zkontrolujte. Šipkou se posunete dál.)

A pak ještě tady: https://quizlet.com/499310301/learn

3) A pak si otevřete učebnici na stránce 37 a udělejte cvičení D - poslech: https://www.youtube.com/watch?v=LhVBK9M-2zo

Pusťte si nahrávku dvakrát a zaškrtněte, z čeho si Ben dělá limonádu. 

Do řádky pod obrázkem napište, co byste si do limonády daly vy, děti :). 


Mgr. Helena Šilhánková / 2.4.2020

Angličtina - čtvrtek 2.4

Milé děti, 

v příloze najdete správné řešení poslechu ze včerejška. 

Mám pro vás také dvě procvičovací hry - https://learningapps.org/display?v=pdt2ocdnn20 V téhle musíte spojit obrázek s tím, jak se slovíčko vyslovuje. 

                   https://learningapps.org/display?v=pkx3ztnac20 -a v téhle se rozhodujete, které ovoce či zelenina odpovídá popisu. Když vyberete, klikněte na fajfku vpravo dole a šipkou se posuńte na další. (Budete potřebovat slovíčko ROUND - kulatý. )

 

Druhá hra vám pomůže se cvičením B na str. 36, kde máte ovoce či zeleninu z popisu poznat. Poté udělejte ještě cvičení A - napište názvy do křížovky. 

To je pro dnešek vše, přeji vám hezký den. 


Mgr. Helena Šilhánková / 2.4.2020

Angličtina - pondělí 30.3

Dobrý den, dnešní den nás čekají tyhle úkoly: 

 

1) Opsat si do učebnice překlad první části slovíček z lekce 16 (na str. 105; viz příloha), poslechnout si můj komentář k nim - https://youtu.be/B6mJz8FEklQ a procvičit si je tady: https://quizlet.com/499146087/match (zahrajte si několikrát)

                                                                                                    tady: https://quizlet.com/499146087/learn (nejdřív třeba s otevřenou učebnicí) 

                                                         a nakonec hra tady: https://quizlet.com/499146087/gravity (nastavte si obtížnost easy - medium - hard) a                                                                                                                                                          chraňte zemi před padajícími asteroidy) 

 

2) Poslechnout si veselou písničku: https://supersimple.com/song/peanut-butter-jelly/

3) Jít se  podívat do kuchyně a napsat mi (nebo si napsat do sešitu), jaké potraviny z těch, které jsme dneska procvičovali, máte doma - a např: "We have got 5 eggs." nebo "We have to some apples:" (Máme nějaká jablka./Máme několik jablek.) "We have got a tin of beans." (Máme plechovku fazolí.). A když nic nenajdete, nepište nic :). 

 

4) Kdo chce, může si poslechnout překlad poslední části knížky: https://youtu.be/jjao7QQGvrA

                nebo knížku nazpívanou: https://www.youtube.com/watch?v=E1aj54qdCrA s trochu jiným koncem. 


Mgr. Helena Šilhánková / 30.3.2020

Angličtina - pátek 27.3

Milé děti, tady zprávy a úkoly na pátek:

1. Kdo už mi poslal odpovědi na otázky ze včera, najde odpověď u vloženého úkolu nebo u rodičů v mailu. 

2. Do this exercise -  make sentences: https://wordwall.net/resource/1078648 

(Pusťte si tohle cvičení a přetahujte slova tak, aby vznikaly věty. Vím, že asi budete muset odkaz zkopírovat do nového okna - pracuji na tom, aby šlo jen kliknout.) 

3. Open your vocabulary and write one more thing. (Ještě jeden malý zápis do slovníčku): 

BETWEEN THE TABLE AND THE CHAIR - MEZI STOLEM A ŽIDLÍ 

4. Draw and cut out a very small picture and open your books on page 35 again. Play the video and do what I tell you.

(Namalujte si a vystřihněte si úplně malinkatý obrázek čehokoli. Otevřete si učebnici na str. 35, pusťte si video a pokládejte obrázek tam, kam vám řeknu. Rovnou také uvidíte, jestli jste obrázek položili správně.)

https://www.youtube.com/watch?v=2zHtpm3GAVg&feature=youtu.be

 

5. And who wants to read the book with me can continue here: https://youtu.be/nBH0VQk9_iE

(A kdo se mnou čte knížku a chce si zopáknout začátek a nechat si přeložit kousíček dál může tady: https://youtu.be/nBH0VQk9_iE)

 

V pondělí knížku dočteme. Dávám ji také do přílohy, jen je třeba otočit.

 

Hezký víkend!


Mgr. Helena Šilhánková / 27.3.2020

Angličtina - středa a čtvrtek (25.a 26. března)

Milé děti, 

mám pro vás následující úkoly: 

1. Opište si do slovníčku tahle spojení: 

ON THE TABLE - na stole 

UNDER THE CHAIR - pod židlí 

IN THE BOX - v krabici 

NEXT TO OUR HOUSE - vedle našeho domu.

 

Pak si udělejte cvičení C na straně 35 v knížce (spojte obrázky s čísly). Úkol si můžete zkontrolovat tady: https://youtu.be/ltowMEzL4zs

a předložky si procvičit v téhle hře: https://wordwall.net/resource/1050719/where

 

2. Podívejte se na obrázek D na str. 35 a odpovězte na tyhle otázky, nemusíte celou větou: 

 

1. How many animals can you see? 

2. Where are the fish? 

3. What are the fish doing? 

4. How many people can you see? 

5. What is the girl wearing? 

6. Is the monkey happy?

7. What is the crocodile doing? 

 

3. Pusťte si tuhle písničku o návštěvě zoo: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/were-going-the-zoo


Mgr. Helena Šilhánková / 26.3.2020

Angličtina v týdnu 13.-17.1.

Z 10. lekce uděláme i poslední cvičení E na str. 25, probereme většinu lekce 11 (str. 26 a 26). Procvičovat budeme členy rodiny (v „definicích“ typu „your mum’s mother is your ________; your mum and your dad are your ________...) a přivlastňovací tvary (Nick’s; my, his, her, our…)

Budeme opakovat na pololetní práci, kterou si napíšeme v pondělí 20.1. Slovíčka: animals (Unit 1 and 6), numbers (Unit 2), colours (Unit 4), body and face (unit 6) , clothes (unit 8); adjectives (unit 9), family members (unit 10), odpovědi na otázky a porozumění jednoduchému textu – pracovní list s opakováním oskenuji a zveřejním zde začátkem týdne.

Žádný test v týdnu psát nebudeme, děti dostanou známky za jinou práci. Nová slovíčka se učit nebudeme.


Mgr. Helena Šilhánková / 24.3.2020

Angličtina - pondělí 23.3.

Omlouvám se, zapomněla jsem dnes (v pondělí) vložit zprávu sem na web. Tak tedy opožděně: 

Milé děti! Zdravím vás po víkendu, doufám, že jste si ho užily, i když vůbec nemůžeme dělat všechno,co jsme zvyklí. Ale my to zvládneme! 

Minule jste hodně psaly, proto začneme týden snadno. Mám pro vás 3. úkoly (nebo 4 pro toho, kdo bude chtít). 

1. V téhle hře si zopakujte, jak se zvířata píší. https://learningapps.org/display?v=pygr7024j20

2. Tady přetáhněte obrázky podle toho, jestli to zvířata umí, nebo neumí. https://wordwall.net/resource/397102/animals-can 

3.Ve středu si začneme číst knížku "I will teach my dog 100 words" (Naučím svého psa 100 slovíček"). Proto bych chtěla, abyste mi do komentářů napsaly ne 100, ale 5 anglických slov, která byste svého psa nebo jiné zvířátko (klidně sousedů, babičky, v zoo..) chtěly naučit! Může to být jedna věta, která má alespoň pět slov, pět slovíček... co vás napadne. Ale nezapomeňte - ANGLICKY :). Jsem opravdu zvědavá, co mají podle vás zvířata umět. 

4. A kdo chce a může a má s kým, zahraje si s někým doma hru na hádání zvířat. Jeden si myslí a druhý hádá - "Is it a bird?" "Can it swim?" "Has it got a long tail?" "Is it ugly?" 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 23.3.2020

Cvičení z lekce 15 a hra (do pondělí 23.3)

Milé děti, 

nahrála jsem vám video, které vám snad pomůže vyřešit úkoly ve cvičení A a B na str. 32 v učebnici: https://youtu.be/p3LbP3vcQlA

Pokud se vám podaří vyřešenou stránku s rodiči ofotit a poslat mi, budu ráda. 

A ještě jedna hra, která vás snad bude bavit - dejte vědět, do jaké jste se dostali úrovně! - https://wordwall.net/resource/952669/animals

 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 19.3.2020

Řešení úkolů v lekci 14

Řešení cvičení A, B, D a E najdete na těchto videonahrávkách: 

Ex A-Unit 14: https://youtu.be/IK5C-5fmF8s

ExB – Unit 14: https://youtu.be/v5EwatZdV0E

Ex D – Unit 14: https://youtu.be/JSM8wYY7CFU

Ex E – unit 14: https://youtu.be/iH-o39OQmbU

A také na ofocených stránkách se správnými odpověďmi v příloze. 

 


Mgr. Helena Šilhánková / 19.3.2020

Konečně slíbená písnička na úterý

Konečně slíbená písnička na dnešek. Nebo vlastně dvě. Komu chybí Baby Shark, tady jedna verze, kterou jsme si ještě nepouštěli  - https://supersimple.com/song/open-shut-them-3-featuring-baby-shark/

A pro toho, komu se po něm zase tak moc nestýská, jedna jiná - https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/monster-bop


Mgr. Helena Šilhánková / 17.3.2020

Úkol na pondělí 16:3

Doufám, že jste si užili víkend.

Dneska se nejprve koukněte na cvičení D a E na straně 33 v učebnici.

Ve cvičení D máte napsat, jestli věty o obrázku platí (YES), nebo neplatí (NO). Komu nemá kdo úkol zkontrolovat, může si ho nejdřív udělat tady - https://learningapps.org/display?v=pcb6dxom520 (Klikněte vždycky na „fajfku“ vpravo dole, smajlík vám ukáže, jestli máte pravdu). Zkusit si to na počítači samozřejmě můžete, i když vám kdo pomoci má. EDIT: Po kliknutí na ikonku "i" vpravo nahoře se vám zobrazí nápověda - český překlad :) 

Ve cvičení E doplňujete, co mají děti na sobě. Pomoc nadete tady: https://learningapps.org/display?v=p70m5dw9t20 Klikejte na bílá políčka a vybírejte z nabídky, nakonec klikněte na „fajfku“.

Potom si do sešitu napište datum, kdy úkol plníte, a pod sebe si napište si:

We have got:

A new

An old

A beautiful

An ugly

A dirty

A clean

A long

A short

Hledejte doma, jakou věc byste mohli přídavným jménem popsat, a dopište ji. Třeba: a new computer, an old table…  a tak dále. Když nic nenajdete, jděte na další přídavné jméno. Třeba vás něco napadne v dalších dnech. Když budete chtít napsat slovo v množném čísle, nebude na začátku slovíčko "a" - třeba "beautiful flowers" (ale to víte!)

V úterý angličtina není, tak vám zítra pošlu jen písničku! 


Mgr. Helena Šilhánková / 16.3.2020

Opakovací "šibenice" a video před víkendem

Milí třeťáci,

na zopakování slovíček tu pro vás mám něco na způsob „šibenice“ (nebo „krokodýla“, kterého hrajeme na tabuli). Hru najdete na téhle adrese - https://learningapps.org/display?v=py2114g6a20 . Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli se vám podařilo kytičku pokaždé zachránit.

A ještě pro vás vám před víkendem tohle video: https://supersimple.com/caities-classroom/lets-find-opposites-in-the-park/ Až půjdete ven, dívejte se, jaké uvidíte opaky. Kdyby mi je chtěl někdo z vás nahrát, klidně to udělejte (domluvím se s rodiči, jak byste mi nahrávku poslali).

Hezký víkend!


Mgr. Helena Šilhánková / 13.3.2020

Úkol na pátek 13.3.

Zkuste si vzpomenout, jak se řekne „nový“, „starý“, „čistý“, „špinavý“, „veselý“, „smutný“, „krátký“, „dlouhý“, „mladý“. Kdo si nevzpomene, připomene si to vzadu v učebnici.

Pak jděte v učebnici na stránku 32 a udělejte si cvičení A a B.

Ve cvičení A musíte nejdřív písmenka z balonku poskládat do správného slova (pomůže vám obrázek) a pak slovo vždy doplnit do vět číslo 1, 2 a 3.

Ve cvičení B musíte ke každému obrázku najít správné přídavné jméno ze žlutého rámečku.

Nakonec si zahrajte tuhle hru - https://www.eslgamesplus.com/adjectives-antonyms-opposites-esl-vocabulary-crocodile-board-game/

Určitě si vzpomenete, že jsme ji hráli ve škole. Nejdřív klikněte na políčko „Start“ a pak vždycky na kostku, aby žabka postoupila dál.


Mgr. Helena Šilhánková / 12.3.2020

Angličtina - úkol na čtvrtek 12.3

Milí třeťáci,

napište si, prosím, v učebnici na stránce 105 k lekci 14 překlad anglických slovíček. Procvičit si je potom můžete tady  - https://quizlet.com/493931476/unit-14-opposites-flash-cards/?funnelUUID=29593cbe-de53-4bf7-bd4b-1dbc8ca0d56b:

Clean -  čistý

Dirty – špinavý

Happy – šťastný, veselý

Long – dlouhý

New – nový

Old – starý

Sad – smutný

Short – krátký

Young – mladý

 

To smile – usmívat se

What’s this? – Co je tohle (za věc)?

What are these? – Co je tohle za věci?

 

Za odměnu si pak pusťte tuhle písničku: https://www.youtube.com/watch?v=5kFU__btMG4

A pak třeba ještě tuhle: https://www.youtube.com/watch?v=BjQT1kpBwcg


Mgr. Helena Šilhánková / 12.3.2020

Angličtina v týdnu 9.–13.3

Do slovníčku jsme zapsali: I am good at riding my scooter. (Výborně jezdím na koloběžce/Jsem dobrý(á) v jízdě na koloběžce). He is good at English. (On je dobrý v angličtině.). She is good at skiing. (On dobře lyžuje./Je dobrá v lyžování.) 

Udělali jsme pracovní list "Přiřazování vět k obrázkům a doplňování can/can’t) - viz příloha. 


Mgr. Helena Šilhánková / 10.3.2020

Angličtina v týdnu 2.–6.3

Vkládám odkaz ještě na jednu „písničku“ na téma „I can“ - https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/i-can-paint, PDF další knížky, kterou jsme s dětmi četli (moc děje nepobrala, ale na stránkách, které čtou děti, jsou v těchto knížkách od Usborne krátká slova, navíc se v nich objevují opakovaně) a hru k případnému stažení, kterou je však třeba vytisknout barevně.

Organizaci minulého testu jsem kvůli vlastní  nepozorností (odjezd na lyžařský kurz atd.) hodně zmotala, tentokrát tedy snad lépe:

Ve čtvrtek 12.3 budu po dětech chtít, aby dokázaly spojit věty s „Can“ se správným obrázkem a doplnit do vět can/can’t. Zvládnout by měly tyto výrazy: I can run, jump, cook, ride a bike/scooter/horse, play fooball (a jiné sporty)/the piano/the drums…, read, write, draw/paint, dance, catch a ball/fish..., kick a ball, take photographs, skate, ski, speak English…

Od dalšího týdne pak vrátíme k tradičním testovým středám a 18.3 budeme psát test, kdy už budu chtít, aby a) děti do vět s „can“ doplňovaly bud´ příslušná slovesa nebo podstatná jména a b) znaly slovíčka z lekce 14 – přídavná jména (clean, dirty, happy, long, new, old, sad, short, young). Dala jsem je opět do online slovníčku - quizletu - https://quizlet.com/493931476/unit-14-opposites-flash-cards/?new

Přidávám také foto stránky z učebnice, se kterou se většina dětí vypořádala velmi dobře, byť protestovaly, že je tam "moc slov". 


Mgr. Helena Šilhánková / 9.3.2020

Angličtina v týdnu 24.–28.2

Omlouvám se za prodlevu v informacích.

V týdnu před prázdninami jsem měla velmi dobrý pocit z toho, jak děti při hrách spontánně formulovaly otázky. A i když jsou občas nešťastné, že nerozumí poslechům, z mého pohledu to většině jde moc pěkně (nechytnou např. nějaký detail, ale to rozhodně nevadí).

Trénovali jsme a příští týden ještě budeme vazby „I can…“ a „I can’t…“ (a také Can you..?; Can she/he…?; Yes, I can; No, I can’t). „Recyklujeme“ slovesa, která děti znají z jiných vazeb. Měly by být schopny vytvořit věty typu: I can play the piano (the guitar, the flute…), I can play football, I can sing, dance, jump, run, draw, read, write, ski, skate, ride my bike/scooter, ride a horse, swim, take pictures apod a odpovídat na podobné otázky. V souvislosti s tím budeme také používat výrazy „very well“ (I can ride a bike very well) a „a little“ (Can you speak English? – A little.)

 Pro upevnění nové vazby jsme si pouštěli následující písničky: https://supersimple.com/song/yes-i-can/ ,https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/can-flea-climb-tree  https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/i-can-run

V tomto týdnu doděláme lekci 13 (přiřazování vět k obrázkům, určování jmen dětí) a zatím jen ústně začneme trénovat přídavná jména s opačným významem z lekce 14 (new – old, dirty – clean atd.)

Snažím se nikdy nezadávat test na ten samý týden, tentokrát udělám výjimku (především z důvodu zimní školy v přírodě příští týden) a malý test napíšeme netradičně v pátek (abychom měli čas na procvičení). Bude v něm 12 slovíček z lekce 12 (str. 104). I nepravidelné množné číslo (man – men, woman – women) myslím dětem už docela jde, v testu se tedy objeví minimálně v pasivní podobě (přiřazení slova k obrázku).  


Mgr. Helena Šilhánková / 23.2.2020

Angličtina, týden 3.-7.2

V krátkém týdnu jsme toho mnoho nestihli. Stále dokola opakujeme otázku „Have you got…?“, doptávám se na detaily, teď konkrétně na to, co děti mají (či měly) ke svačině (What have you got for your snack?) a co vidí z okna svého pokoje (Na otázku „Have you got a window in your room?“ všichni samozřejmě odpovídají „Yes, I have.“, proto následuje „What can you see from your window?“)

Ve středečním testu budou stačit odpovědi Yes/No – bude podobný jako na str. 28 v učebnici (oskenovanou přikládám). Děti dostanou obrázek a k němu několik tvrzení, budou muset rozhodnout, zda jsou či nejsou pravdivá. Obtížné množné číslo man – men, woman – women jsme si vysvětlili, budeme ho trénovat, v test se ho ale ještě netřeba bát.

Mimo test budeme u obrázku v učebnici také odpovídat na otázky typu: Where are the people/the flowers?/Where is the balloon?/How many trees are there in this park?/How many women are there?/What colour is the horse?/Who’s got the ice cream?...

Společně jsme přečetli knížku Pirate Pat (já čtu vždy levou stránku, děti pravou), kterou také přikládám jako PDF.


Mgr. Helena Šilhánková / 1.2.2020

Angličtina, týden 27.–31.1.

V tomto týdnu jsme intenzivně trénovali vazbu „Have you got…“ a „I have got…“. Děti by měly být schopny odpovědět na otázky „Have you got a bike/skates/skies/a scooter/a favourite subject/a favourite sport/a snack/ a pencil case/ a TV at home/ a garden/ a good friend…?“ (plus na krátké doplňující otázky typu „What colour is it? Nebo „What’s her/his name?“) a také takové otázky samy položit.

Zároveň jsme doplňovali přivlastňovací zájmena my/your/his/her (pouze tato) do vět typu: I have got a bike, it’s MY bike (děti mají v sešitě), procvičíme ještě větách jako např. „My father has got a car, it’s HIS car.

Přesně toto doplnění správného zájmena budu po dětech chtít v krátkém testu ve středu 29.1. Plus ještě jednou procvičíme členy rodiny, protože jejich spelling je někdy zapeklitý a dělá potíže. Tedy opět členové rodiny z 10. lekce.

 

V následujícím týdnu budeme procvičovat vazbu She has got/He has got a přidáme přivlastňovací zájmena OUR a THEIR.

Dělat budeme lekci 12.  


Mgr. Helena Šilhánková / 25.1.2020

Angličtina -týden 20.–24.1.2020

V pondělí si napíšeme větší test. Vzhledem k velkým (částečně nařízeným) absencím z poslední doby v tomto týdnu příliš dopředu nepůjdeme. Dokončíme lekci 11, v různých aktivitách se soustředíme kromě opakování hlavně na vazbu I have got/Have you got?


Mgr. Helena Šilhánková / 18.1.2020

Otázky do závěrečného testu - angličtina

Začátek týdne opravdu není, omlouvám se za zdržení, ale vkládám tedy alespoň teď otázky, z nichž některé se objeví v závěrečném testu. Děti, které byly ve škole, je mají vlepené v sešitě. (Odpovídat pro ně překvapivě nebylo snadné.) Odpovídat netřeba celou větou, hlavní je, aby otázku pochopily a daly jednoduchou odpověď. 


Mgr. Helena Šilhánková / 16.1.2020

Angličtina – týden 6.–10.1.

V týdnu od 6.-10.1. budeme probírat kapitolu 10 v učebnici (Our families).

Delší text na str. 24 budeme číst po větách – děti je po mně budou nejprve opakovat, pak samostatně číst, není nutné, aby zvládly samy přečíst celý text. Ke slovíčkům označujícím členy rodiny (vzadu ve učebnici, sloupeček označený „family“) přidáme ještě slovíčka „uncle“ a „aunt“. Budeme trénovat jejich spelling , opakovat a procvičovat psaní přídavných jmen z předešlé lekce („adjectives“ - beautiful, funny, …)

Hrami budeme opakovat zejména činnosti v přítomném čase průběhovém (obrázky se sněhulákem), vazby „This is…“, „These are…“ a přivlastňovací zájmena „my/his/her/our…“.

Slovíčka v aplikaci Quizlet - https://quizlet.com/469919504/unit-11-family-members-flash-cards/?x=1qqK

                                                      přídavná jména - https://quizlet.com/466919302/unit-9-adjectives-flash-cards/

Online hry a aktivity na procvičování:

Členové rodiny - https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/family

   http://www.learningchocolate.com/content/family-tree-1 

   http://www.learningchocolate.com/content/my-family-3


Mgr. Helena Šilhánková / 4.1.2020

Angličtina - shrnutí a týden 9.–13.12.2019

V tomto týdnu si ještě jednou zopakujeme slovíčka označující oblečení z lekce 8 (a přidáme k nimi i slovíčka zbývající)

Slovíčka procvičujeme hrami, např. při bingu musíme mimo jiné poznat, o jaký kus oblečení jde („only girls wear this“, „you wear this in winter on your head“, „you wear this inside your shoes“, „these are short trousers“ pomáháme si i pantomimou);

celá spojení jsme se naučili při sledování videa - https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY a https://www.youtube.com/watch?v=jNg3KuUFkxU (odtud také oblíbené „underpants“)

Z písniček umíme nejen „I am wearing“, ale také „put st. on“, „hurry up“, „let’s go outside“ (www. https://supersimple.com/song/put-on-your-shoes/)

V 9. lekci v tomto týdnu dokončíme povídání o příšerách (str. 25), budeme si je vzájemně popisovat a pustíme si o nich videopříběh (odkaz vložím koncem týdne).

Otevíráme adventní kalendář s obrázky, pouštíme si vánoční písničky - https://supersimple.com/song/santa-where-are-you/ (kromě jiného předložky) nebo https://supersimple.com/song/im-a-little-snowman/

Na obrázcích sněhuláka při různých činnostech trénujeme věty typy „The snowman is skiing, singing, swimming, roller-skating, eating a hamburger, playing football…)


Mgr. Helena Šilhánková / 10.12.2019

Návštěva knihovny

Dne 18.10. navštívíme městskou knihovnu.


Karolína Hlaváčová / 9.10.2018

Třídy, rozvrhy

Základní škola         Pod Žvahovem

Kontakty

Základní škola Praha 5 - Hlubočepy,
Pod Žvahovem 463,
příspěvková organizace

Pod Žvahovem 463/21b
152 00 Praha 5 - Hlubočepy

IČO: 069 194 48

Bankovní spojení: 289152346/0300

Datová schránka: 3ymc8qt

Facebook

Telefon: 242 486 778

E-mail:
info@zspodzvahovem.cz

Více kontaktů »


Zvonění

1. hodina08.00 - 08.45
2. hodina08.55 - 09.40
3. hodina10.00 - 10.45
4. hodina10.55 - 11.40
5. hodina11.50 - 12.35
6. hodina12.45 - 13.30
7. hodina13.40 - 14.25
8. hodina14.35 - 15.20
9. hodina15.30 - 16.15